Tijdens deze laatste warme dagen op school, proberen we het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te houden.
Zo gingen de leerlingen van groep 7 en 9 naar het stadsstrand! De leerlingen van midden-en bovenbouw hadden een waterfeest op het schoolplein! Lekker verfrissend!
721D2081A1A84908BB0D544F74112234
584C5408C7EC427B8DE86505CB70F867
25FFC84173CD45A0BD5E703A50F7E568
BCBE4AA7B3AB420393E9191CE3E2E3D0