Tijdens deze laatste warme dagen op school, proberen we het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te houden.
Zo gingen de leerlingen van groep 7 en 9 naar het stadsstrand! De leerlingen van midden-en bovenbouw hadden een waterfeest op het schoolplein! Lekker verfrissend!




